Hästfunktionen! :'O

Hej igen! Förlåt för riktigt dålig uppdatering men jag har inte varit inne på starstable på 3 veckor nu. Ni har hört talats om att hästfunktionen släpps ut någon gång nu i April? Jag har provat på den funktionen lite och det går hur bra som helst! Jag har redan köpt en häst som heter Starrider (jag tyckte det var väldigt roligt, hoppas ni förstår vrf) och eftersom att Jewel är en hingst så vill jag att Star ska vara ett sto (jag gillar inte att man har för många av samma sort XP). Jag vet inte om jag ska ha kvar "Dagens Outfit!" eftersom det är jobbigt och svårt att få fram olika outfits varje dag. Jag kanske istället kör med "Veckans Outfit!", eller vad tycker ni? Ni får kommentera antingen "Veckans Outfit!" eller "Ingen Outfit!". Iaf, här kommer en bild på mig och Star:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

starstabler.blogg.se

Hej! här kommer jag lägga upp bilder på när jag spelar stalstable.

RSS 2.0